מדריך תיירות בטבריה

יעד מצוין שנחשב כיום לאחד מהמובילים באזור הצפוני של מדינת ישראל זוהי טבריה, אחד מהמאפיינים שהביאו את העיר להיות מעצמת תיירות באזור הצפון, זה בלי שום ספק בגלל הכנרת שנמצא במרחק נסיעה של מספר דקות וגיאוגרפית שייכת לאזור טבריה.
אזור התיירות של טבריה הנמצא בתחום השיפוט של הגליל התחתון, שופעת באטרקציות, מקומות אירוח ועוד מגוון רחב של מאפייני תיירות בולטים שמושכים אל האזור והעיר עשרות אלפי תיירות ומטיילים מדי חודש ושנה.
רוצה לדעת ולהכיר טוב יותר את התיירות הקיימת שחיה ובועטת באזור טבריה והעמקים הסובבים אותה..? הגעת למקום הנכון!

 
מסלולי טיולים לכל המשפחה
אחד מהמאפיינים הבולטים של צפון ארץ ישראל ואזור טבריה בפרט, הם מסלולי הטיולים ומגוון האטרקציות הקיימות בתוך העיר ובסביבה.
בדרך כלל תקופת הטיולים והתיירות המומלצת ביותר באזור הינה החל מחודש אפריל ועד חודש אוקטובר, לאחר מכן מזג האוויר הקריר אינו מאפשר לטייל באזור בצורה נוחה וכיפית כמו בקיץ.
מומלץ במאוד בטרם מחליטים לנסוע לחופשה באזור לעיין באתר האינטרנט של מרכז תיירות צפון הנותן מידע אודות כל האטרקציות הנמצאות בסביבה זו של המדינה, מסלולי טיולים ומידע חיוני למטיילים והנופשים באזור.

 

צימרים, אכסניות ובתי מלון בסביבה
אחד מהמאפיינים הבולטים של אזור התיירות של טבריה והצפון בפרט, הם כמובן מקומות הלינה והאירוח כאשר המפורסמים ביותר הם הצימרים אליהם מגיעים תיירים, נופשים ומטיילים ישראלים במהלך כל השנה, אולי יפתיע לשמוע אבל הביקוש העיקרי של לינה ואירוח בצימר הוא בעיקר בחודשי החורף, כאשר הפלח העיקרי המגיעים לנפוש בהם הם זוגות ופחות משפחות כמו בתקופת הקיץ.
בנוסף ניתן למצוא באזור גם אכסניות שמשמשות בעיקר את אלו המחפשים לינה כפרית וזולה וכמובן שכמו בכל יעד תיירות גם באזור ניתן למצוא בתי מלון, את הריכוז העיקרי ניתן למצוא בעיקר במרכז אף על פי שישנם גם כמה מהם שפרוסים ברחבי הכנרת, כגון: מלון מעגן מיכאל, מלון כינר לציבור שומרת המסורת ועוד.

 

כיום ישנם מעל 40 מלונות בטבריה שכוללים גם את בתי המלון באזור הכנרת, מומלץ מאוד ואף כדאי לנסות ולהקדים להזמין את החופשה במלונות מוקדם ככל האפשר וזאת בגלל ביקושים שקיימים בעיקר בחודשי הקיץ, המלונאים נהנים כאמור במהלך כל ימות השנה מתיירים המגיעים מחו"ל לאזורי טבריה והצפון, בעיקר בזכות אתרים היסטוריים וקדושים לנצרות.

 

אטרקציות לאלו המחפשים את השקט והשלווה
אלו מכם שמגיעים לנפוש באזור ומחפשים דווקא את השקט והשלווה, יכולים ליהנות ממגוון של אטרקציות באזור, כגון: חמי טבריה אותו מפעילה רשת רימונים המחזיקה גם במספר מלונות באזור.
אטרקציה נוספת הינה חמת גדר שמתחלקת לשניים, האחד הינה חוות התנינים שמצוינת בעבור משפחות וילדים והחלק השני הם בריכות השחייה בהם אפשר לנוח ולהירגע, כמובן שבמידה ואתה מחפש לעצמך חופשת בטן גב אולטימטיבית ואתה רוצה את הטוב ביותר, האופציה המועדפת זה כמובן לנסוע ולנפוש בחופי הכנרת, החופים הצפונים הם טובים יותר ורגועים יותר, כגון: חוף לבנון, חוף חלוקים וכל הרצועה שבאזור.

תגיות למאמר:

אטרקציות בטבריה, בתי מלון בטבריה, מלון לדתיים בטבריה, מקומות בילוי בטבריה, תיירות בטבריה,
צימרים מומלצים
הצימר של מרסל
צימר יכול לשפר את חיי
צימר 1
צימר יכול לשפר את חיי
מסעדות מומלצות
מסעדת רואיל
כמעט 14 שנה שנהנים תושבי
כל הזכויות שמורות 2008-2013 © גריפו מדריך תיירות ברמה אחרת