פטאיה

פטאיה נמצאת 145 ק"מ מבנגקוק סה"כ שעתיים נסיעה. פטאיה נחשבת כיום לעיר תיירותית ופופולארית מאוד. בעיר תוכלו למצוא מלונות פאר רבים, מועדוני לילה, ברים, מסעדות יוקרה ועוד. פטאיה היא עיר ללא הפסקה תוכלו למצוא בידור ואווירה טובה בכל מקום.
פאטיה נחשבת לעיר חטאים בתאילנד מאחר והרבה תיירים צעירים ו/או מבוגרים נוסעים לשם לקיים יחסי מין עם הצעירות התאילנדיות. את פטאיה פוקדים כל שנה למעלה מ-3 מילון תיירים. היא מוצפת בסמים וזונות בעיקר.
תשתית המים שם מאוד בעייתית ויש הצפות באזור זה. שם העיר פאטיה בא על שם רוח המונסון הדרום מערבית שמגיעה עם הקיץ. לכל חובבי הדייג פטאיה היא עיר של דייג ובעבר כונתה עיר הדייגים.
מעבר לזה תוכלו למצוא בפטאיה שייט, צלילה, רכיבה על פילים, גולף ,משחקי ביליארד ושווקים עמוסים במוצרים מסקרנים. חיי הלילה בפטאיה הם סוג של חטא.
בלילה יוצאות לרחובות נחיל של זונות וליידי-בוי הצצים מהסימטאות. הים בפטאיה נחשב למזוהם, החוף הדרומי נחשב לנקי יותר ורצוי להגיע אליו.
בפטאיה ישנם מגוון רחב של מועדונים שמציעים צלילה לצוללנים מקצועיים או חובבנים אפילו למתחילים.
בשנים האחרונות הופכת פטאיה להיות יעד מועדף לזוגות בגיל העמידה או משפחות וזאת בעקבות האטרקציות שהעיר מציעה, כמובן שלא את האטרקציות של שעות הלילה.
למקרה ותרצו להגיע לפטאיה תוכלו לקנות כרטיסי נסיעה לאוטובוס לילי דרך "הקשר הישראלי" או מכל סוכנות נסיעות אחרת בבנגקוק כשזמן הנסיעה אורך לא יותר משעתיים וחצי.

תגיות למאמר:

בחורות בפטאיה, חופים בפטאיה, חופים בתאילנד, מלונות בפטאיה, סקס בתאילנד, פטאיה, פטיה, פטייה,
צימרים מומלצים
הצימר של מרסל
צימר יכול לשפר את חיי
צימר 1
צימר יכול לשפר את חיי
מסעדות מומלצות
מסעדת רואיל
כמעט 14 שנה שנהנים תושבי
כל הזכויות שמורות 2008-2013 © גריפו מדריך תיירות ברמה אחרת